maanantai 19. elokuuta 2013

Happy birthday for u

Ny alkaa fanfici! Nauttikaa! Ne siis puhuu enkkua mut mää kirjotan nää suomeks. U know
-------------------------
Harryn näkökulma
"Olkaa nyt jo hyvät ihmiset hiljaa!" ärähdin. "Tyttöhän herää kohta ylimääräisyyksiin." Niall ja Zayn tappleivat kumpi saa olla tuolilla. En ymmärrä heitä. Meidät siis yksdee oli kutsuttu erään tytön 17 vuotis synttäreille yllättämään hänet. Hän oli kuulemma innokas fani ja rakasti One Directioniä. Etenkin minua ja Niallia. "Nyt Jumaperkule olkaa kunnolla." Tälläkertaa Louis ja Liam. "Yks kaks kolme". Kolmannella aukaisimme oven ja aloimme laulaa Happy Birthday:tä. Niall soitti kitaraa. "Paljon onneeeaaa vaaan! Paljon onneeaa Clara paljon onneeeaaa vaaan!" hoilotimme kovaan ääneen.

Claran näkökulma

Yhtäkkiä oveni aukesi. OMFG!!!! One Direction! !!! Ilmeeni oli varmaan näkemisen arvoinen. He lauloivat Happy birthday laulua. Niall soitti kitaraa ja muut lauloivat. Apua ne tietää mun nimenki. Käteni olivat itsekseen siirtyneet suuni eteen. Aloin itkemään onnesta. One Direction laulamassa minulle syntymäpäivänäni. Tämä on jotain uskomatonta! "Älä itke kultaseni" Harry sanoi minulle. Nyökkäsin mutta en saanut itseäni lopettamaan itkemistä olin niin onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti