lauantai 28. syyskuuta 2013

Because I’m happy Clap along if you know what happiness is to you

Tänään oli ne kunnanmestaruudet
Ne meni päin persettä
Olin viimeinen luokassa
Mutta
Olin toinen ponimestaruudessa
Olen ylpeä ponista
Vaikka se olikin hieman väsynyt
Koska veryttelin sitä liikaa
Ja kaikki
On siis
Minun syytäni

Olipa syvällistä! Tänään tuli myös liput 1D keikalle myyntiin.

MÄ SAIN LIPUT RUOTSIIN YKSDEEN KEIKALLE BLUE PERMANNOLLE! OON ONNELLINEN!

Poni meni ihan hyvin mutta kuten jo luitte mun vika. Töppäsin taas. En oo tehny mitään muuta ihmeellistä, huomenna on vapaata! WOHOOOOO! Vois vaikka datailla jos sataa. Mä yksinkertaisesti vihaan syksyä. Se on ihan hirveää aikaa. Sataa ja on kylmää tuulee ja myrskyää. Syksy ei oo mun vuodenaika. Silloin näkee kuinka luonto kuolee ja ei kuulu enään linnunlaulua. Oon ettiny taas vähän lisää yksdee kuvia laitan niitä ny tohon ja siin on ne lippujenki kuvat.

1 kommentti:

  1. ÄÄÄÄÄ.... Mäki haluuisin keikalle!!!!!!!

    VastaaPoista