maanantai 23. syyskuuta 2013

Maapallon kuori on magmaa!

Ei ku mitä?!

Tänää ei koulussa ihmeenpiä. Fykee, Äikkää ja näit perus juttui.

Sitten näitä huonoja uutisia jotka olette jo varmaankin kuullet. No WWA Tour.

No UAN Tour
No TMH Tour
No WWA Tour
That's not fair!

Apuvaa! Mulla on keskiviikkona kisat. Launataina kisat ja Torstaina Kouluvalkku.... Ja ne lauantain kisat on  vielä kunnanmestaruudet mulla on Ponimestaruus! Oikeesti vaikka se on vaan K.N Special mutta en kyllä tuu selviin siitä. Mä saan ihan varmasti jonku 14.444% ja nolaan itteni ihan täysin tai sitten mä unohdan sen radan.

JAJOOO MAÄPÄÄSEN YKSDEEN KEIKALLE RUOTTIIN JA OON IHAN SAIRAAN ONNELINE! PÄÄSEN NIITTEN KAA SAMAAN TILAAN JA ÄVÄVVÄ ÄÄ LIPUT TULE MYYNTIIN 28. TÄTÄ KUUTA ELI ENS LAUANTAINA JA JOO OON KUOLLU ONNESTA.



Sori oli pakko ihkuttaa :P!

Me mun yhen kaverin kans oltais EHKÄ menos kielimatkalle Britteihin. Kertokaas mulle kokemuksia eri "toimistoista" eli STS:ässästä EF:ästä ja näistä missä oli paras hinta-laatu suhde, mikä oli halvin yms.


Joo kaikki jotka haluis sitä fanficcii jatkettavan niin katon tänään vielä kerikiänkö/onko inspii. Mä yritän muttaku ei vaan oo inspii ja ilman inspii se ois sellasta tönkköö kakkaa jota kukaa ei jaksais lukee!


WOHOO KOHTA 700 KATTELU KERTAA TÄYNNÄ! OON YLPIÄ TEISTÄ KIITOS KU OOTTE EES JAKSANU VILKASTAA TÄNNE! SITTE KU ON 1000 KATTELUKERTAA TÄYNNÄ SAATTE KYSYMYSVIDEON JOTEN ALKAKAAS LAITTELEEN KYSYMYKSIÄ! JAKAKAA BLOGIA KAVEREILLE SERKUILLE PIKKUSERKUILLE JA KAIKILLE MAHDOLLISILLE JOTTA SAATTE MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI TÄYTEEN 1000!

Ja mä yritän saada niistä keskiviikon ja lauantain kisoista ainakin ne radat tänne teidän katsottavaksi. Joten niihin ei sitte mielellään mitään: Oot iha saatanan huono ja tapa ittes kommenttei koska ne latistaa itse tuntoo ja sitte saattaa blogin tulevaisuus jäädä tähän!

Jäätynein käsin terveisiä lähettää Sassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti