maanantai 9. syyskuuta 2013

Postausasiaa!

Eli vaikka minun piti tehdä postausleirikoulusta niin asia on näin. Tiedostot ovat kadonneet... -.- Joten siitä ei ole tulossa postausta.


MUTTA! Tein Nanna Tomlinsonin kanssa julkkismielipidevideon. Nanna katsoo onko se julkaisukelpoinen eli kuuluuko äänet tai onko siinä jotain ylimääräistä. Jos se on ok se ilmestyy blogiin noin 2-3vkon kulttua. Jos se EI ole julkaisu kelpoinen niin minä teen itse oman julkkismielipidevideon ja sen kysymysvideon.

Laittakaa kommentteihin kysymyksiä! Otan 100 kysymystä joihin vastaan. Eli laittakaas nyt hyvät mussukat niitä kysymyksiä kommentteihin! Koska tää blogin pitäminen on aika tylsää jos esim. näihin kysymyspostauksiin ei sanota kysymyksii.

Mutta nyt näihin kuulumisiin.

Tänään olin tooosi väsynyt en tiiä kyl miks ja kaikki koulujutut kasaantuu päälle ja harrastukset. Tekis mieli sanoo kaikelle nyt tällähetkellä Stop! And wait a two weeks! Mutta koululle ei voi sanoo noin, eikä osalle okei vaan yhelle harrastukselle voi sanoo noin. Mä en vaaaaaaan jaksaaa! Tekis nii mieli vaa hautautua sänkyyn puhelimen ja ruoan kanss ja jäädä sinne. JA JOO UUS ALBUMI YKSDEELTÄ! MIDNIGHT MEMORIES! JOKA JULKAISTAAN 25.11.13! JEA! JA OUR MOMENT TULI TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin mun innokkuuteni ja jaksamiseni... Mites se ny menikään... :DD Mut koulujenvälisiin kisoihin. Kuula, pituus ja 800m. Miten on mahdollista selvitä mun "kunnolla" 800m? O.O

Jaa joo! Sain sellasen  I love ONE DIRECTION Dvdn katoin heti ja pääsi heti toka sijalle TIU:n jälkee!

Tuli lyhyt ja tönkkö mutta ei ollu paljon asiaa ja kuviakaa ei nytte tullu ku oon koneella ku puhelimella on kaikki hyvät ja järkevät (ja ei niin järkevät) kuvat.

Love from Sassu <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti