maanantai 4. marraskuuta 2013

Ihkutuksen ihkutus

Otsikko kertoo kaiken...

Oon nyt vasta tajunnu että mä oikeesti oon menossa yksdeen keikalle! Mun aivoissa on pientä vajaa toimintaa vissiin? :D
Vieläpä muute aika hyville paikolle! Jos jonotan tarpeeks aikasin voin päästä tosi lähelle lavaa!
SIISNIINKULDJÖWÖABDÖALJFKELAPUAAAAOUAAAAPUAAA1DNKEIKALLE LÄHELLELAVAA APUAAAA!!!
Äläkää kysykö.... ;)
Mukaan tulee Nanna Tomlinson ja sitten valvojat ja Nannan kaveri. Tosin Nannan paikka on ihan piippuhyllyllä mut sielt näkee hyvin kaikkialle.
Jasittemävoin ostaa sieltä kaikkeekivaajasiisniinkuapuamävarmaansekoanennensitäkeikkaa! Siihen on enään 221 päivää!
Joo mä oon oikeesti niin nolife ja pidän tollast laskurii.
JASITTEMÄVOINOTTAAVIDEOOJASUISNIINKUAPUA!
Mä oon aidosti vajaa! Nyt te ootte todistanu senkin asian!

Noniin nyt asiaan!

Eli jos satutte näkemään mua jossain kaupungilla pyörimässä tai vaikka siellä keikalla, niin ihan rohkeasti kysymään kuulumisia ja tälleen! Mä en pure vaik siltä saatan näyttääki välillä. Muistatte vaa sanoo et tunnete mut "siitä sun blogista......" koska saatan eka kattoo vähän pitkään ku en tiedä ainakaan että mulla olis mitään kunnollisija lukioita tai tälläsii.

Hullujen huoneella nähdään!
-Sassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti