tiistai 24. joulukuuta 2013

JOULUJAAA!

Eli kaikille hyvää joulua!

Mä oon jo saanu lahjani ja voisin kertoo mitä sain!
1D Pyyhe
1D Rannekoru
Midnight Memories albumi
Our Moment
Horze lahjakortti
Ratsastussukat
Pussilakanasetti

Oon ollu torstain, perjantain, sunnuntain ja maanantain tallilla ja meen viel huomen ja torstaina.
Ostin Zorolle eilen joululahjaks sinivalkosen riimun! Oli halpa, vaan 5€!
Zorolla on joutunu menee ilman kuolaimii, joka on tarkottanut sitä ettei mene tunnille, joka tarkottaa sitä että mä saan ratsastaa sillä pelkällä riimulla! Aivan AWESOME! Se menee niin älyhyvin ja tää vaan kasvattaa luottoo lisää!
Torstaina meen tallille Nanna Tomlinsonin kanssa ja Nanna pääsee ainaki Pitkolla. Ja mä saan liikuttaa koko tallin tuntihepat! Ja Nanna voi pitää mulle "ratsastustunteja". Tästä tulee nniiiiiiiiiiiiiiiiiiin kivaa!

Hei mut määmeen ny ahtaan itteeni lisää kinkkuu ja herkkui et moro!

Kinkun laihuttajaisissa nähään!
-Sassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti