tiistai 1. huhtikuuta 2014

Aprilliä sinä tyhmä silli!

Elikkäs hyvää Aprillipäivää kaikille!

Me huijattii meijän opee ja tällee mut ei se uskonu kauhee hyvi. Sit mun kaveri melkein söi koirankarkkeja.

Enää joku 73 PÄIVÄÄ KEIKKAAAANANANANANAN

DEAD DEAD DEAD DEAD DEAD DEAD DEAD DEAD DEAD DEAD


Joo sit me ollaan tehty koulussa Allulululn kanssas  Pygmy Puff's Spellbookkia. Se liittyypi Harry Potteriin ja kuvia siitä tulee sit joskus.

Oon koulus kirjottamassa ja mul ei oo paljoo aikaa mut tää on tällänen pika postaus!
Kaikki jokka on Wattpadissa löytää mut sieltä ArktisetBanaanit ja Sarsulite1DFan nimellä.

JA ALLULLE TIEDOKSI ÄLÄ LUE FANFICTIONIA NIMELTÄ FOREVER KOSKA SE ON SEURAAVA MUN KIRJOTETTAVA FANFICTION BLOGIIN NIIN SÄ ET HALUU LUKEE SITÄ ETUKÄTEEN!



Ja iloisia uutisia!

MULLAAAAAAAAAAAAAAA OON LUKIJAAAA YKSI KUOLEMATON WITH ME! KIITOKSIA JENNAKALAA AIVAN SAIRAASTI VAIKKA KIUSASITKI MUA NIISTÄ MUN COOLEISTA RATSASTUSILMEISTÄ :D:D:D


SEKAVNI TERVEISIN SARA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti