lauantai 5. heinäkuuta 2014

~I know now, that I'm so down~

Moi!

Keikka tuli ja meni. Tosi nopeesti, liian nopeesti.
Sen jälkeen oon nyt viimeset kolme viikkoo kärsinyt keikkamasiksesta, joka ei ole kivaa.
Itken kun syön lihapullia (Jag älskär köttbullar -Harry Styles 2014)
Toihan on aivan normaalia vai mitä ^
Kaikista eniten mua vituttaa se etten edes saanut olla siellä koko keikkaa. Jouduttiin lähteen BTWn jälkeen pois, koska huoltajani ei halunnut jotua ruuhkaan -.-
Mutta sitäkin antoisammat noi keikkatunnit oli!
5SOS oli aeevan ihaana! Sit olisko ollu Little Black Dressin kohalla kun PAUL HIGGINS käveli bluen ja yellowin välissä olevaa kulkuväylää ja arvatkaa kuka siinä bluen taka-aidan vieressä olli! PAUL FUCKIN' HIGGINS VILKUTTI MULLE JA KÄVELI _METRIN_ PÄÄSTÄ MUSTA! KELATKAA! _METRIN_ PÄÄSTÄ JA VIELÄ KAUPAN PÄÄLLE _VILKUTTI_ MULLE!!!!
Joo ajattelin et mun fanityttöikä olis jo menny ohi mut eise näköjään ollukkaa menny :D

Sitten muihin aiheisiin!

Olin leirillä Ypäjällä kesäkuun viimesellä viikolla! Kyseessä oli Ypäjän ravileiri. Siellä oli sit valmennusponirymä ja korttikurssiryhmä. Itse olin p-lupa kurssilla ja korttia metsästämässä ja sieltähän se tulikin! Sitten vaan etsimään ajettavaa ponia!

Tää oli vaan tälläne lyhyt  kuulumispostaus yritän lähiaikoina saada jotain sisältöö lisää! Myös ulkoasun muutosta on tulossa! Enempää en kerro, muutakuin että ehkä hieman hillitympi tulossa!

XxXx Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti