lauantai 14. helmikuuta 2015

~It made me think of you~

Heipsan!

Nyt ollaan jo helmikuussa ja vuos 2015 on alkanu!
Mun elälmä on tällähetkellä koulua ja talleilua. Ja DW:n kattelua. Ja pianon soittamista. Ja kavereiden kans hengailuu.
Huomenna tai tänää ihan miten vaan on Papun synttärit ja me mennää porukal keilaa. Sit ollaa Papul yötä. Jos ees nukutaan olleskaa.

Olin tossa Kanarialla tammikuun vikan viikon ja taisin taas fall in love. Tää tyyppi on (TAAS) Animation Teamin jäsen ja sen salanimi on Beeckham. Ette siis saa tietää sen oikeeta nimee ;)
Beeckhamista vois laulaa et
"Little black suit just walked into the room
Makin' heads turn, can't stop looking at you"
Se oli ihan sika ihana. Mukava. Söpö. Komee. Hauska. No-one never made me feel like he did. (Enkku kuuskauttaviis) Se oli siiliananastukkajonne
Vähän ton tyyliset hiukset siis
Ja sit sil oli Beckham parta/sänki ja siks se on Beeckham ♥
Se oli käyny MULLINGARISSA
MULLINGARISSA
MULLIN FAKIN GARISSA
Ja se kerto sen mulle. Se ei tienny et tiiän siitä paikasta paljon. Ja se vihas Irish Coffeeta. Ja se ihmetteli kuinka Suomes on niinkin "kylmä"

Ja sitten muihin aiheisiimme (koska for real, voisin höpöttää tosta kirjan verran)

18.3 KATY PERRYN KEIKKAAA KUKA MUU TULEE?
 Meen sinne Papun kanssa ja ollaan permannol siel tosihyvil paikoilla. I'm so excited, kosk Katy Perry ja Charli XCX samal keikal. Se on keskiviikkon nii ei tarvii aamul mennä kouluu ;)
Ja Tom Felton on hot
Matt Smith on hot
Beeckham on hot
Dan Radcliffe on hot
Papu on idiootti xd

KUOLEN KOSKA TOM FELTON, MATT SMITH JA BEECKHAM ON MULLE LIIKAA
pls someone kill me?

Mä meen kesäl leirille Ypäjälle
Mä meen kesäl myös Stadikalle
Koska yksdee
Mut joo

Byee xxx Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti