sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Scaramouche, scaramouche, will you do the fandango?

Moi!

Nyt on ollut taas vähän taukoa täällä blogissa, mutta hengissä olen edelleen! Tän ja viime postauksen välissä on kerinnyt tapahtumaan hurjasti asioita joista voisin nyt sitten kertoa!

Ensimmäiseksi, mä oon saanut silmälasit! Sain ne tossa maalis-huhtikuun vaihteessa.
Toiseksi, mä ja Pauliina vaihdetaan Osaralta Niihamaan ratsastamaan, kun me ei enään oikeestaan edistytä Osaralla. Reiskaa, Zoroo ja Tarua tulee kyllä ikävä, mutta me halutaan kuitenkin päästä kilpailemaan vähän korkeampiakin kuin vain 60cm, joten se vaihtaminen on vähän kuin "pakko". Siellä Niihamassa käy paljon myös ulkopuolisiakin valmentajia. Mä ja Pauliina haettiin myös sinne kisatiimiin, johonka valitaan koulu- ja estepuolelle muutama ihminen sitten kilpailemaan, valmentautumaan ja harrastamaan muuta ratsastusta tukevaa liikuntaa.

Seiskaluokka päättyi eilen kevätjuhlaan, jossa meidän musaryhmällä oli esitys. Se meni hieman pieleen ja nolattiin sitten itsemme yli viidensadan ihmisen edessä, mutta ei voi mitään. Saatiin todistukset, mutta ei syksyn lukkareita joten ollaan sitten taas vaihteeksi vähän hukassa kun ei tiedetä minne pitäis mennä tunnille! Mun keskiarvo oli 9.07. Matikka ja ranska oli kymppejä, kässä kasi ja loput ysejä. Matikanope ollu hieman humalassa kun mulle ton numeron on antanut. Kokeista oon ysiä saanut ja tunneilla lähinnä nukkunut.
Annalta loppu peruskoulu ja se menee sit lukioon, joten meillä on entistä vähemmän tapaamisaikaa.

Viimeset kolme ja puoli kuukautta oon kuunnellu putkeen pelkästään Queeniä. Se on varmaan paras bändi ikinä. Roger Taylor on ihana. Brian ja John on myös ihania ja Freddien  ääni on varmaan maailman täydellisin. Siis myös teknisestikin täydellinen. Myös livenä.

Me oltiin tossa vappuna Pariisissa ja mä niin rakastuin siihen kaupunkiin. Ne talot pienine rautaparvekkeineen oli oikeesti niin täydellisiä että haluun joskus muuttaa sellaseen. Ehdotinkin Pauliinalle että jos vaan lukion jälkeen muutettais Pariisiin ja hankittais töitä jostain kaupasta ja unohdettais ne yliopistot :D

Mitään muuta suurta ei sitten ole tapahtuntkaan. Tai eipä noikaan mitään suuren suuria asioita ole mutta kuitenkin.

Xx Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti