maanantai 1. kesäkuuta 2015

No, I don't want to fall in love

Moi vaan!

Mulla iski tossa yön aikana vasempaan silmään ärhäkkä silmätulehdus ja nyt sitä sitten hoidellaan silmätipoilla. Silmä on punanen ku paloauto ja ympärykset turvonnu mukavasti.

Pitäs saada hankittua uudet ratsastushousut ja opiskelumotivaatioo ja ahtaa toista maailmansotaa sisään sellaisella vauhdilla ettei mitään rajaa. Täytyis pianollakin opetella muutamia kappaleita lisää ja siivota kämppääkin ja nähdä kavereita. Kokoajan tuntuu että olis hirveen tylsää, mutta kun listaa asioita niitä on kauheesti tehtävänä. Mä vaan oon niin laiska alottamaan mitään juttuja. Kyllähän se sitten lähtee sujumaan ku alkuun pääsee, mutta siihen alkuun pääseminen on aina niin hankalaa.
Ja hei! Keikkaan on enää 26 päivää jäljellä! Muistan kun lähtölaskenta alkoi jostain 270 päivästä ja nyt on enään murto-osa niistä jäljellä. Vähän jo kuumottelee ja jos pojat sattuvat twiittaamaankin jotain keikasta/suomesta, mä varmaan sekoan.

Yritän siitä Pariisin reissusta järkätä jonkun postauksen tai videon, samoin voisin lisäillä viimesestä Katin valmennuksesta otettuja kuvia!

Tuossa on tuo minun ja Reiskan viimeinen yhteinen kisarata! Laatu on aika huono ja aurinkokin pilaa puolet videosta mutta toivottavasti saatte edes jotain selvää!

Xx Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti