maanantai 15. helmikuuta 2016

C'est le jour un!

Heissan!

Mitäpä tykkäätte uudesta nimestä ja ulkoasusta?
Päätin repäistä ihan kunnolla ja muuttaa nimenkin ja yrittää aloittaa tää bloggaus nyt vähän aktiivisemmin (katotaan kauan jaksan tätä :D).

Kuulumisilla voisin aloittaa ja aloitetaan näillä huonoilla uutisilla eka. Elikkäs mun mummu kuoli tossa tammikuussa. Samalla viikolla siinä meni sitten David Bowie ja Alan Rickman, joten tammikuu ei ollut mulle kauheen suotuisa kuukausi. Tammikuussa leikkasin myös mun hiukset long bob -malliin.

Tälläiset siis tuli! #kalkkilaivankapteeni

Meidän heppanen Pascha Tilly, tutummin Pastilli tai ihan vaan Pascha/Paska, voitti tuolla lahden toisella puolella Ruotsin Solvallassa ravilähdön. Tässä pariviikkoa sitten Teivossa Pascha voitti kanssa yhden lähdön ja voi sitä riemun määrää, kun näytettiin epäiliöille, että kyllä tää konimus ravillakin pysyy! 
Pascha ennen lämmitystä

Pokaali, ruusuke ja kukkapuska kotiintuomisina

Oon tässä harjotellu taas vähän lisää piirtämistä lähinnä kylläkin tekstijuttuja. Jotenkuten ne jo onnistuu, mutta urakkaa on vielä paaaljon edessä ennen kuin ne omaa silmää alkaa miellyttämään #perfektionisti. 

Tässä tälläinen Star Warsin innoittama työ

Star Warsista puheenollen, sekin voidaan nyt lisätä mun viralliselle Obsession-listalle! Lemppari on ehdottomasti nuori Anakin Skywalker, jota esittää Hayden Christensen. Leia ja Luke tulee molemmat hyvinä kakkosina ja lempparidroidia en osaa kyllä päättää! Olen varmasti monen mielestä ällöttävä, koska mun lempiship on LukexLeia. Ne on vaan niin söpöjä yhdessä, vaikka Han ja Leiakin on söpöjä niin kyllä Luke ja Leia vie voiton. Kävin syksyllä jo kattoos The Force awekens ja nyt lauantaina kävin katsomassa sen uudestaan kaverini kanssa, joka ei sitä ollut vielä nähnyt. Onhan se pretty sad mutta säästän teidät spoilereilta tälläkertaa! Ja hei mä kuulun The Dark side of the Force:een joten may the Force be with you fellow stormstrooper!

Koulussa ei aineiden kannalta mee hirveen hyvin. Ainoot mihin jaksan panostaa on historia ja musiikki. Muuta on tällähetkellä lähinnä nah. Jos jollain on hyviä vinkkejä opiskelumotin palauttamiseen, saa kyllä kertoa, koska niitä täällä kipeesti kaivattais!

xx Sara






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti